Szukam Nitownicy do nitonakrętek :)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • cossac
    Drive
    • 2010
    • 56

    Szukam Nitownicy do nitonakrętek :)

    Zamieszczone przez Klosiak
    Zamieszczone przez misiekwaw
    o właśnie :szeroki_usmiech BMW :lol: dzisiaj pewna blondynka się zdziwiła że 335i nie zawsze wystarczy :diabelski_usmiech
    No to ładny kill :twisted:
    myślę, że tak ją zszokowałem że nie wykorzystała potencjału auta :diabelski_usmiech
  • heretyk
    Rider
    • 2009
    • 549
    • Octavia III (5E3)
    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

    #2
    Szukam Nitownicy do nitonakrętek

    Witam!

    Nie wiem czy forum dobre, ale potrzebuje w swojej skodzie zainstalowac tylnia siatke. W tylnim oparciu sa dziury ale nie ma do czego przykrecic listw mocujacych. ASO twierdzi ze trzeba wymienic kanape za bagatela 1000PLN. Listwy mocowane sa 2x3 sruby M6.

    Po dluzszych rozwazaniach okazalo sie ze najlepszym rozwiazaniem bedzie Nitownica do nitonakrętek czyli gwintowanych nitów. Sama nitownica kosztuje jakies 200PLN i nie ma senwu zebym w nia inwestowal. Moze ktos dysponuje takim sprzetem i moglby mi jakos pomoc. W gre wchodzi chyba krakow-warszawa i wszystko pomiedzy ew wysylka ?
    Zostały mi czesci, po szkodniku:
    VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
    Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6

    Komentarz

    • kowal 2002
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 5161

      #3
      Jakby co to mam taką nitownicę...
      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

      Komentarz

      • rumcajs_kr
        Rider
        • 2011
        • 316
        • Fabia

        #4
        Fajna zabawka, kiedyś nawet prawie kupiłem, ale jakoś udało mi się pożyczyć od zaprzyjaźnionej firmy. Koszty nie były aż takie jak pisze heretyk,tzn. dobrej klasy to faktycznie tyle może,ale dla amatora wystarczy taka jaką widziałem w Casto za +/- 70 zlociszow :twisted:
        Moja nowa pasja

        Były posiadacz O1FL

        Były posiadacz 6Nki

        Komentarz

        • heretyk
          Rider
          • 2009
          • 549
          • Octavia III (5E3)
          • CZDA 1.4 TSI 150 KM

          #5
          @kowal 2002
          Szkoda ze sie nie zgadalismy jak u Ciebie byłem, bo z tematem bujam sie jakis czas. Do łodzi mam jak wiesz nie po drodze, ale jak nie bedzie opcji to pomyslimy.

          @rumcajs_kr
          Ja najtansze jakie widziałem to ok 150pln na allegro z wysyłką, ale sredniej jakosci wiec doszedlem do wniosku ze nie ma sensu czegos takiego kupowac. W Castoramie na zakopianskiej bylem 3 (słownie: TRZY) razy.
          Rozmowa: 1. Nie ma czegos takiego. 2. Takie cos nie istnieje. 3. Nie mamy. Samo urzadzenie kosztuje niesamowite pieniadze, ale proponuje przykleic nakretke M6 na klej rozprezny za 9 PLN
          Zostały mi czesci, po szkodniku:
          VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
          Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6

          Komentarz

          • pskosz
            Rider
            S_OCP Member
            • 2006
            • 703

            #6
            Mam takie coś w robocie jakby coś mogę pożyczyć.
            Tylko jakie nitonakrętki by odpowiadały??

            p.s.już mam m6, chyba bym znalazł
            pozdrowienia

            Komentarz

            • kowal 2002
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 5161

              #7
              Zamieszczone przez heretyk
              @kowal 2002
              Szkoda ze sie nie zgadalismy jak u Ciebie byłem, bo z tematem bujam sie jakis czas. Do łodzi mam jak wiesz nie po drodze, ale jak nie bedzie opcji to pomyslimy.
              Pracuje w Wa-wie więc jak bywasz to nie ma problemu...
              Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
              Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

              Komentarz

              • kaes
                Classic
                • 2007
                • 35

                #8
                Jeżeli masz już nitonakrętki (M6) to zrób tak:
                -wywierć w odpowiednim miejscu otwór pod nitonakrętkę taki aby weszła ciasno, najlepiej lekko wbić małym młoteczkiem
                -weź śrubę "z pełnym gwintem" M6 długość ok. 50mm dobrej klasy, min. 8.8 lepiej 10.9
                -wkręć na śrubę nakrętkę M6 również dobrej jakości
                -załóż podkładkę płaską fi 6,5
                -wkręć śrubę w nitonakrętkę umieszczoną w otworze i dokręć nakrętkę z podkładką do kołnierza nitonakrętki
                -jednym kluczem przytrzymaj łeb śruby a drugim kręć nakrętką aby ścisnąć nitonakrętkę

                Przed całą operacją dobrze nasmarować gwint śruby i nakrętkę olejem lub smarem.
                Sposób nie całkiem profesjonalny, ale dość skuteczny. Wcześniej potrenuj na jakimś zbędnym elemencie. Ja tak zaciskałem mitonakrętki M8 dopuki nie kupiłem nitownicy - super sprawa, obecnie używam nitonakrętek szesciokątnych, trzeba tylko mieć wiertło do sześciokątnych otworów :szeroki_usmiech ...

                Komentarz

                • kazik4x4
                  RS
                  • 2008
                  • 2728

                  #9
                  kaes, kolega bardzo dobrze prawi! Też bym tak radził! +1

                  Komentarz

                  • Enriquez
                    RS
                    • 2009
                    • 7685
                    • Superb III (3V3)

                    #10
                    jak ciasno siedzi w otworze, to sposób jak najbardziej OK, natomiast jak będą luży to tarcie nakrętka - nitonakrętka będzie większe niż blacha-nitonakrętka i nic z tego... Dlatego tak ważne jest to posmarowanie nakrętki i podkładki smarem..
                    Pozdrawiam
                    Marcin

                    Komentarz

                    • gradek
                      RS
                      • 2010
                      • 12879
                      • Superb III (3V3)

                      #11
                      kaes dobrze pisze. Sam kiedyś montowałem relingi w Felicii, którą wcześniej jeździłem. Relingi trzymają się do dziś dnia. Felkę zakupił qmpel z klubu.

                      Jest SUPERB III 2.0 TDi CRLB STYLE 181,2 KM 413,9 Nm
                      Były Szara Elegantka 2,0 CFHF 2.0 TDi BMM ELEGANCE
                      Spoty Śląskie (Katowice i okolice)

                      Komentarz

                      Pracuję...